massa svar

Hej på er! Tusen tack, så glad jag blir!

Jag försöker hålla mig borta från alla hörfönar, plattänger och sånt, för jag försöker verkligen spara långt fint hår nu, och slita på det så lite som det bara går. Bara dränka håret i balsam och hårinpackningar ;) Men just idag kände jag verkligen för att fixa håret för det var så längesen. Så jag har fönat håret upp och ner, sen använt värmespray och sen plattat det. Sen bara lite hårspray.

Värmesprayen jag använder heter Joico Silk Result och finns hos de flesta frisörer. Och dom få gångerna jag nu för tiden lockar eller plattar håret avänder jag plattången GHD, sliter väldigt lite på håret och är såååå bra :D Och så Bobby's hårspray. Ja, det var väl det :)


Hej!
Åh tack så jättemycket! Så gullig du är! Jag är född den 25 juni 1996, så jag är 15 år. Jo jag förstår ditt dilemma, jag hade själv detsamma. Men sen kom jag på att sätta upp dom med kludd (häftmassa), och det funkar toppen!
Åh så roligt! Puss och kram på dig! :D


Hej på er! Åh tusen tack, ni är så snälla!
För det mesta använder jag bara mascara. Men ibland använder jag också puder och concealer, om jag till exempel har värsta finnen en dag eller bara vill vara lite extra fin. Då brukar jag också ta lite rouge, och läppglans ibland :)

Mascara - The Colossal Volum Express Mascara från Maybelline New York. (SKITBRA!)
Puder - Facefinity Compact Foundation från Max Factor
Rouge och concealer - H&M
Läppglans - Glam Shine 6 hours från Loréal Paris


Ni ska veta att jag läser alla mina kommentarer och jag blir så sjukt glad när ni är så gulliga och snälla. Mina läsare är verkligen bäst! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna Christoffersson

Mycket fin blogg :) Läste på dina svar på frågorna, men har en liten fråga. Kanske verkar dum nu som frågar, men vad är det för "klet" du pratar om? :)

2011-12-22 @ 23:51:01
URL: http://rosaprickaar.blogg.se/
Postat av: Johanna Christoffersson

SV: Aha, kludd det vet jag vad det är ;)

2011-12-23 @ 00:33:29
URL: http://rosaprickaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0