Q/A

Åh, jag vet jag vet.. Jag är verkligen så ledsen, men jag är med jakob nästan hela tiden så jag hinner inte fota och blogga lite mycket alls längre. Men det SKA bli ändring, jag ska lära mig att balansera jakob och bloggen, jag lovar att det kommer bli bättre! :)


Hihi, tack så jättemycket!
Jag brukar inte redigera dom bilderna så mycket. Jag har vitbalansen på "skugga" i kameran, då blir ljuset lite mjukare och lite mer "orange" istället för så vitt och starkt eftersom jag fotar med blixten :D


Tusen tusen tack!
Du menar så här?
Då har dom en tuptopp eller en bandeau på sig. Vi fotar aldrig nakna ;)


Först och främst tack så jättemycket verkligen, jag blir så glad!
Jag brukar inte platta det så ofta, eftersom det sliter så. Men idag gjorde jag det :)
Jasså tycker du det ;)


Ja visst gör det det! Det passar alla kameror :D kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0