CHAI

Jag är helt galen i chailatte. Jag skulle verkligen behöva lite vuxenpoäng genom att dricka kaffe, men jag klarar det inte. Det smakar ju så illa! Istället har chailatte blivit en jättefavorit för mig. Och gissa vilken tidig toppenjulklapp jag fick av Gustaf? Jo, nämligen Expresso House egna pulver som man kan göra egen chailatte hemma av. Jag testade förut och den var verkligen hur god som helst. Härligt, nu har jag också något gott att dricka hemma när alla andra ska vara tuffa och dricka kaffe. Den är nog ännu godare om man dessutom skummar lite mjölk och har på toppen, men det får jag göra någon dag när jag har mer ork. Idag fick det räcka med lite kanel som pricken över i:t. 
Nu ska jag slå in mina sista paket med denna kopp chailatte som sällsakap och julmusik i högtalarna. Imorgon är det dags, åh så mysigt det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Matilda, jag har följt din blogg ett tag och jag älskar den! Jag ska snart flytta och behöver inspiriration till när jag ska inreda mitt rum. kan du visa ditt rum i en video där du berättar vart du har köpt allt, typ som en "room tour" video på youtube? Uppskattar det verkligen

2013-12-23 @ 22:22:44
Postat av: Bella

God jul underbara människa! :) <3

2013-12-24 @ 02:16:27
URL: http://jennyizabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0