HAPPINESS

Två bilder från när jag och Gustaf var på Jul på Liseberg i söndags. 
 
Det är en hel del av er som undrar vem denna Gustaf är som jag har börjat umgås med, och det är väl dags att erkänna för er nu att han faktiskt är mer än en vän. Vi har träffats ett tag nu och det känns himla bra, han är en toppenkille verkligen. Allting har varit väldigt oväntat och jag hade verkligen inte förberett mig på det här. Men vad kan jag säga; han gör mig helt enkelt bara så himla glad :D
 
Jag har i vilket fall spenderat det senaste dygnet med honom, och vi har haft det toppenbra! Ikväll ska jag dra över till Elisa. Vi ska äta pizza och holiday chips med holiday dipp och fortsätta vårt Saw-maraton som vi påbörjade för någon vecka sedan. Kommer nog bli en superkväll!

Kommentarer
Postat av: Tora - Foto och vardag

Men åh vad kul! Grattis Matilda! Glad för dig <3

Svar: Tack så jättemycket fina du!
Matilda

2013-12-21 @ 19:58:14
URL: http://torahansson.blogg.se
Postat av: Anonym

fan vad du träffar nya killar hela tiden! hur hittar du dom, vart? ge gärna tips, annars får en helt enkelt flytta haha ;)

Svar: Haha! Ja du jag vet faktiskt inte. Jag letar aldrig, och jag är superdålig på att ta första steget. Jag har tur att dom kommer till mig, haha :) Du hittar någon snart ska du se, kram på dig!
Matilda

2013-12-22 @ 09:47:40
Postat av: Linnea Gustavsson

Så himla söta!

Svar: Tusen tack fina du!
Matilda

2013-12-22 @ 11:07:44
URL: http://linneasfotografi.blogg.se/
Postat av: M

Åå va kul! Haha känns som att du har pojkvän hela tiden, hur hittar du dom, vem tar första steget osv haha?

Svar: Haha! Jo kanske det... Jag är superdålig på att ta första steget, jag gör aldrig det! Jag har pratat med Gustaf sedan i Augusti, men då var han verkligen inget annat än en vän för mig. Men han ville mer, och han visade sig vara hur charmig som helst. Och med hjälp och stöd från mina vänner blev jag och Gustaf tillslut mer än vänner. Så ja, det är väl historien haha! :D Jag är väl helt enkelt en pojkvänsperson antar jag :)
Matilda

2013-12-22 @ 12:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0