MIDSOMMAR

Jag hoppas ni alla hade en bra midsommar igår! Själv hade jag det toppen. Jag startade dagen med att gå upp tidigt för att plocka blommor och göra en midsommarkrans. För det är ju ett måste. Sen tog jag och Richard en prommenad i solen och efter det blev det midsommarlunch. Den kan ni beskåda på bilderna ovan. Hur gott som helst! Senare på kvällen åkte vi iväg till Axel och firade midsommar med ett härligt gäng. Vädret blev ganska mycket sämre sen men vi klarade oss hyffsat bra från regnet. Det är synd att midsommar bara är en gång per år, tycker det är en sån mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vart skriver man till dig om man har flera frågor?
Och va mysigt förresten! :)

Matilda

2013-06-22 @ 14:32:17
Postat av: Anonym

vad har du för kamera? och favorit objektiv? :) kram

Svar: En Canon EOS 600d, det är mitt 50mm objektiv med 1,8 i bländare :) kram!
Matilda

2013-06-22 @ 14:56:45
URL: http://photosonmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0