VARDAGSLYX

Den här otroligt goda halloncheesecaken åt jag i onsdags, jag och några vänner gick och fikade efter skolan. Att fika måste nog vara något av det bästa jag vet, framförallt nu i mörka och kalla tider. Visst gillar jag själva fikat, men det är inte det som är det bästa. Det är så härligt att bara komma in i värmen i en mysig miljö och sitta och prata om allt och inget med trevliga människor. Ellerhur?
 
Aja, det här inlägget ska inte bara handla om fika (även om jag måste medge att det är ett väldigt trevligt ämne). Ikväll ska jag åka till Lovisa och ha en liten tjejkväll med henne och Fanny. Tacos ska lagas och jacuzzi ska badas. Något som är träffsäkert i alla lägen, så jag tror verkligen på en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: Bella

åh vad gott!

2013-11-29 @ 23:56:32
URL: http://jennyizabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0