TRAINING

Kom precis hem från ett riktigt hårt pass på gymmet. Körde styrka men även mycket kondition. Känner mig som en zoombie just nu. Mina ben är spagetti. Men jag måste kämpa det sista nu, för vet ni vad jag ska göra i helgen? Jag ska springa Tjejmilen i Stockholm! (!?) Har tränat mycket i sommar så jag hoppas verkligen det går bra nu. Är sååå nervös, men jag är taggad också. Riktigt taggad. Jag kommer klara det!
 
Nu är planen att jag ska bänka mig framför tv:n och kolla på Dexter ett bra tag, tror ärligt talat inte att jag orkar något annat haha! Senare ikväll ska jag även träffa tjejerna en sväng. Blir kanon det.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lycka till! Jag ska också springa! :)

2013-09-01 @ 16:59:26
URL: http://rebeccaarehn.se
Postat av: Maria

Ska också springa där! Lycka till! (:

2013-09-01 @ 21:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0