ÅRSRESUMÉ 2013 DEL 3

I september köpte jag äntligen mitt efterlängtade nya kamerahus Canon EOS 70d. Efter 2 år med min kära Canon EOS 600d var det dags att uppgradera mig, och jag är supernöjd!! Jag var även världens gladaste tjej när jag tog mig runt Tjejmilen på 62 min trots en dunderförkylning. Jag kom med i Team Elisa och hela Körslaget-resan satte fart, jag kan säga att det var utan tvekan det häftigaste jag varit med om i hela mitt liv!
 
I Oktober vann mitt underbara Team Elisa hela Körslaget 2013!! Fytusan vilken känsla. Jag drog dessutom till Cypern i en vecka med min familj och det var fantastiskt härligt att bara få koppla av efter all Körslaget-stress.
 
 
Här la jag upp mycket bilder från Cypern, fast jag var där i Oktober. Vi hade öppet hus på skolan och jag var med i Skövdes lokaltidning SLA. Jag bytte till den header som jag har idag, och så serverade jag på pappas 50-års fest ihop med ett härligt gäng. Och så hade jag en riktigt mysig tjejkväll med Fanny och Lovisa i höstmörkret. 
 
 
Och så till sist december. Här fick jag chansen att testa på studiofotografering vilket var riktigt kul. Jag hade många bra stunder med mina grymma vänner, och berättade för er att jag börjat träffa min fina Gustaf. Julen var i full gång och jag fick bland annat grymma Canon EF F1,4 USM i julklapp. Jag firade in det nya året och sa
hejdå till 2013. 
 
Jag måste säga att det har varit ett himla bra år!

Kommentarer
Postat av: ☆ Maja

Underbara bilder! :)

2014-01-06 @ 21:29:34
URL: http://fotochick.blogg.se/
Postat av: frida

Åh, nya kameror är ju typ det bästa som finns.

2014-01-06 @ 22:20:59
URL: http://fridah.webblogg.se
Postat av: emelie

så mycket fina bilder! ditt år verkar ju inte varit helt fel :)

2014-01-07 @ 13:11:45
URL: http://emelienordquist.blogg.se
Postat av: Olivia

Åh, skulle du inte kunna visa hur du gjorde collagen? Dom är så otroligt snygga!

Svar: Tack så jättemycket fina du! Collagen är gjorda i www.picmonkey.com :D kram!
Matilda

2014-01-10 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0