OCH SÅ KOM SNÖN. IGEN.

Haha! Tycker att Gustafs min på första bilden beskriver ganska så bra hur vi kände när vi var ute på en prommenix tidigare idag. Jag har ärligt talat ingen emot snön - den kan vara ganska mysig. Men denna kyla. HERREGUD vad kallt det var ute. Vi var ute max 15 min och när jag kom in hade jag tappat känseln i halva kroppen - trots vantar, mössa, halsduk och tjock jacka. Aja, man får helt enkelt klä sig ordentligt de kommande dagarna. Och jag kan säga direkt att den dagen overall blir mordernt kommer jag nappa det modet dirket utan att blinka!

Kommentarer
Postat av: Frida H

ah, lyx ändå. Här i göteborgsområdet har vi inte haft snö alls denna vintern.

2014-01-12 @ 20:35:32
URL: http://fridah.webblogg.se/
Postat av: Julia

Vilken skola går du på? Kan du berätta om den och hur du trivs?

2014-01-13 @ 17:57:11
Postat av: Elin

du går ju i estet, men vet du möjligtvis vilka språk man får välja mellan att läsa om man går i sammhäll ? :)

2014-01-13 @ 19:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0