mobil = back

Yes! Jag "råkade" tappa min mobil på bussen i fredags. Men var det någon snäll kille från hova som hitta den och kollade igenom kontakter och ringde "mamma". Så vi var och hämta den nyss. Det är sjukt gött att ha den tillbaka! Så smsa som grisar nu vettja! Vi kommer ju från dalarna direkt nu. Och om ca två timmar ska vi till Tjörn. Där stannar vi tills fredag. Så det blir nog inget bloggande försen då. Ha det bra så länge :)

Här är lite bilder från dalarna:

Haha! Och sen så har morfar en moppe från stenåldern. Men det var sjukt rolig att åka på! Så det gjorde vi! HAHA! Ni får skratta. Det ser ut som om jag försöker leka superhjälte (Y).

Kommentarer
Postat av: Sofia :))

haha, vad rolig du ser ut ;) <33 Nästa vecka kommer jag! Woo! :D

2010-08-09 @ 19:53:23
URL: http://www.sessieofc.bloggplatsen.se
Postat av: Runardaniella

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2011-06-17 @ 14:54:43
URL: http://runardaniella.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0