het olycka

Hahah, förut när vi åt tacos, då skulle jag äta en tomat. Jag såg bara ovansidan. Den var rätt stor så jag tog bara den och stoppa in i munnen, svalde den. Efter ca 2 s började det bränna som bare den i munnen och halsen ! Jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Jag började skrika och fladdra ned händerna, och mamma och pappa fatta inget. Sen kommer dom på att dom äter super små sjukt starka chili på tacosen. Har jag inte lyckats få tag på en jätte stor bit då tror ni? Jo, självklart!
Jag hade fortfarande panik, jag kan inte ens uttrycka hur mycket det brände på halsen! Jag drack upp mitt glas med dricka på 2 s. Sen tog jag hela flaskan och hällde i mig. Sen sprang jag till kranen och hällde i mig vatten. Det hjälpte för stunden, men sen började det bränna igen. Men jag fortsatte ösa i mig vatten. Sen sa mamma att om jag äter annat så kanske det hjälper. Så jag sprang tillbaka till bordet och åt upp min tacos på hur liten tid som helst. Hjälpte inte. Då tog jag fram glass och vräkte i mig. Äntligen nått som hjälpte lite! Så jag åt upp ett HELT glass packet. Det brände fortfarande, men det var bättre.
HAHAH! Så kan det gå! Vilken kväll! Sen har ju Karl tjatat som jag vet inte vad på att jag ska se "The last song". Vi skulle ju gjort det när jag var hos honom i torsdag, men vi hann inte. Så jag gjorde det nu ikväl. "Den är inte så sorlig" har han sagt. Undra om han menade det eller om han bara sa så för att jag skulle de sen. Jag grät i minst halva filmen, inget överdrivet! Den var ju sorlig hela tiden? Jag var ensam hemma så när mamma och pappa kom hem grät jag som en dåre. Dom trodde att jag hade slagit mig jätte hårt eller nått, haha. Men grymt bra var den! Men jag känner att jag måste sluta se på sånna här filmer, annars kommer jag falla in i en lång deprition.
Hihi, OJ vad lång text det blev! Hahah, nu ska jag nog läsa lite i min bok "14 år till salu". Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0