Oväder

Gud var skönt det är att vara hemma. O shit vad jag har saknat att blogga. Riktigt skönt att få göra det igen! Nu kommer jag vara aktiv som bare den! Så nu får ni ha ögonen öppna ^^
På kusten var det okej väder, men hur var det inte när vi kom hem till t-boda? Blixar, dunder och regn i mängder! Jag har nog aldrig varit med om något liknande. Hela vägarna utanför oss var som stora sjöar. Haha helt otroligt!
I morrn ska jag vara med bästa kalle pojken. Det var ett tag sen nu, och han är sjukt saknad! Blir att sova hos honom oxå. Bloggar nog i morgon bitti, och hos honom. Hörs då :)
Varför filma? Att ta många kort på en gång är roligare :D
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0