SKOLA I MORGON

Haha, detta är något jag glömde i förra inlägget, jag var helt borta av all kärlek, hihi !
Oh herregud, det man minst vill ha just nu ? Är det inte skolan ? Ush ! Det som har varit ett sånt skönt sommarlov! Utom det sista nu så har vi ju ändå haft riktigt bra väder tycker jag ? Sommarn har varit toppen!
R.I.P sommaren 2010.
Kinagungan på central - en absolut sommar favorit !
Haha, jag tänkte jag lägger upp typ 4 bilder från sommaren. Men det vra svårt att välja så det blev några stycken ^^

Kommentarer
Postat av: Ebba Leijon

Vad har du för kamera ? (:

Kram

2010-08-24 @ 20:01:31
URL: http://byebbaleijon.blogg.se/
Postat av: stina <3

älskar dina bilder och älskar dig bästa <3

2010-08-25 @ 20:19:01
Postat av: matiildaengdahl.blogg.se svar:

awww, du är så söt stina!

Älskar dej med bästa ! <3

2010-08-25 @ 23:26:11
URL: http://matiildaengdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0