bläää :D

Heej! Jag tänkte göra ett sånt där super roligt inlägg utan nya bilder igen! Hehe. Min data är fortfarande störd. Någon virus skit antagligen. Och den blir inte lagad försen nästa vecka! Buuäää.. *snyft*

Hela familjen ligger i 38 graders feber och är super förkylda. Liksom jag. Inte så roligt kan jag säga. Men jag orkar inte deppa ihop för det. Så vad gör man när man är sjuk och inte datorn funkar? Jo, man ser typ alla filmer man har med en kopp te i handen. Haha, man får se det positivt - jag är inte döende?

Haha, i morgon är det julafton! Ska bli grymt. Jag önskar mig en iPhone. Men nu ska jag återgå till mitt film tittande.

Haha, hoppas att ni alla har det bättre än mig! Och än en gång - god jul! :D


Kommentarer
Postat av: duvet:D

Sötis<3

2010-12-23 @ 12:27:51
Postat av: Bïlly

Helt enkelt: skaffa en Mac.

Malin, som inte har haft annat än mac, frågade mig "vad gör en sån där support egentligen...?"

Det var dagen efter hon undrade "varför har vi inget virusskydd?" och jag fick berätta för henne att det inte finns några virus i Mac-världen.

:)

2010-12-23 @ 20:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0