lite new look

Vilken vacker bild! När man har tagit massa bilder och blir lika ful på alla, då tar men en crazy pic, och lägger upp den. Hur ful den än är! Haha, blev en sån idag! Jag har iaf Klippt håret lite, men framför allt slingat blonda slingor en hel del. Så nu är jag rätt blond, känns väll bra. Jag vill inte vara helt blond, utan slingor räcker gott och väl för mig! Thihi. Är lite ljusare än på bilden :)

I morgon sover rebecca hos mig, och vi ska till Skövde! Vet inte vad vi ska göra där, men det var så längesen jag var där - så vi bestämde oss för att åka dit. Ska äta på donken iaf! Och bilder kommer tas - det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: elin

FINT :D

2010-12-16 @ 20:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0