mini studio

Det var en tjej som bad mig lägga upp bilder och skriva lite om min ministudio. Så då gör jag väll det!
Så här ser den ut. Det är alltid den jag fotar i när jag skriver "studio bilder", hehe. Det är alltså bara till macro bilder. Jag fick den när jag fyllde år iår. Fast jag vet att den är köpt på Kjell och Company och kostar 599 kr tror jag.

Man får med fyra bakgrunder - svart (min favorit), röd, blå och vit. Det är de som ligger ovanpå. Man får oxå med två lampor (fast jag pajade den ena så fort jag fick den) och ett mini stativ. Fast det är inte bra tycker jag. Jag brukar aldrig använda det.
Sen har jag tagit en glas skiva så att motivet speglar sej. Det fungerar bra! Jag tog bara det som var närmast för att visa: parfymer, thihi.

Jag rekommenderar den! Den är verkligen skit bra!

Kommentarer
Postat av: AMANDAFOTO

tack för att du la in den :)

men tror du att man kan göra en sån själv?

2010-12-19 @ 17:25:34
URL: http://amandafoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0