Stockholm !

Shit, vilken helg vi har haft! Helt grymt! Den började faktiskt inte så bra ändå. Vi gick på fel tåg, haha! Sen när vi efter lång tid kom på rätt tåg hade vi ju våra platsbiljetter och skulle byta plats med några som pratade teckenspråk och var döva! Haha, den ena av dom fatta verkligen ingenting. Så vi fick dela på två platser. Men sen blev det bättre!
Innan idol! Jag och elin har precis badat bubbelbool och bastu. Mamma köpte med lite mat och vi ska snart till globen!
Kolla våran utsikt!
Jay! Så sjukt bra han var!
Jay igen! Ännu bättre denna gång !!
Jag och Elin skriker oss hesa!
Och Jay vann! Shit vad jag är glad för det! Han är verkligen bäst!
Efteråt var alla idolerna, juryn och massa kändisar vid scenen! De skrev autografer, tog kort och kramades! Paradiset med andra ord. Det var bara så att i år fick bara de som satt där nere gå dit. Det stod vakter vid varje trappa ner! Jag och Elin gjorde allt vi kunde för att ta oss förbi! Men det gick verkligen inte, när vi stod där och nästan bara grät - kom ett överklass par och sa att vi kunde få deras biljetter. Vi bara skrek och hoppa av glädje och bara visade biljetterna för de jobbiga vakterna - som släppte in oss direkt!

Det var skönt att det var så lite folk där! Tex Daniel och Sassa stod och prata med oss ett bra tag!
Minnah var verkligen en värd tvåa! Jag är jätte imponerad på hur hon har utvecklats! Hon åkte ju faktiskt ut en gång - men nu gillar jag henne! Fast Jay mer ..
STOR kärlek till Sassa och Daniel! Så sjukt snälla dom är!
Och vet ni vad Sassa sa till mig?
Hon kommer mot mig och elin.
sassa: Dej känner jag igen!
Går mot mig och ger mig en kram.
jag: jasså?
Värsta happyface.
sassa: vart har jag sett dej förut?
jag: Haha, jag vet inte!

Sassa var med på nattkampen som jag var på! Kom på det nu i efterhand. Jag satt och tänkte hur i hela friden hon kunde känna igen mig? Eftersom jag alltid tyckt att hon värkar så bekant! Men det är ju HELT SJUKT att hon kommer ihåg mig!! Det är verkligen grymt! HON VET VEM JAG ÄR !!
Så grymt snäll och tuff hon är !!
Love her!

JAY! Stackarn hade verkligen fullt upp med all media. Ändå tittade och hälsade han när jag ropade. Så snäll!
Så grym han är
Nya jury medlemmen ..
Så sjukt pinsam människa. Jossefine Crawford ..
Efteråt ..
Vilken grym helg det har varit! Tack mammi och elin!
Hela lördagen tillbringades med shopping, så jag tog inga bilder. Vi hängde runt Gallerian och på drottning gatan, jag köpte 4 tröjor, 1 par jeans, 1 par leggins och 2 par örhängen. Grymma grejer!

Sen när vi precis har hoppat på tåget hem kollar mamma aftonbladet på mobilen, och läser att två bilar sprängdes utanför Ginatricot på drottning gatan för 15 min sen. 1 person dog och 2 personer till sjukhus med allvarliga skador. Där sprang jag och elin omkring för 30 min sen. Alltså 15 min emellan. Läskigt!

Vi gjorde oxå en tabbe på tåget. I örebro vinkar jag och elin (roliga som vi är) till några random folk på stationen när tåget stannar. Dom flesta ignorerar oss, men en kille vinkar tillbaka och ler som bare den! Sen får vi panik när vi ser att han går på våran vagn! Han kommer fram till oss och säger: Jag var ju tvungen att sitta här när ni vinkar så fint!
Jätte glad är han, och sätter sig några platser bort, där det finns plats. Jag och elin dör av skratt! Och det värsta av allt är att vi inte är ensamma. Alla i närheten hade hört, och jag skämtar inte - hela våran vagn skrattar så tårarna sprutar! Shit vad vi skämdes kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fan vad fina bilder på gröniis! :( <3

2010-12-12 @ 00:01:27
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ååh :((

2010-12-12 @ 00:03:41
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: elin

guuud vilken grym helg ! ska göras om ! :D

2010-12-12 @ 10:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0