(y)

Godmorgon!

Jag sitter här och lyssnar på "Dreaming people" med Jay (vinnarlåten)! Har gjort det hela morgonen och tänker fortsätta med det! Jag brukar vara bra på att spela sönder låtar, höhö. Men den är så sjukt bra!

Sen har det tydligen kommit terrorattacker till Sverige, helt sjukt. Det är det enda som är på varenda nyhetskanal just nu. Sen sa mamma att det var de två bilarna som sprängdes 15 min efter att vi va där. Lite läskigt ju!

Nu ska jag fortsätta plugga engelska :)
Jag vill tillbaka ..

Kommentarer
Postat av: madde!

alltså, måste bara säga att jag är grymt avis på dig att du träffa daniel! har du hans autograf? isf, VAD SKA DU HA FÖR DEN? :D

2010-12-14 @ 18:21:48
URL: http://madeleineffransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0