Stockholm :)

Stugan är underbar den första veckan vi bor där på sommarn. Men nu längtar jag hem som aldrig förr! Det har hänt jätte mycket i sommar, men var lugna, min nya kamera har inte missat ett ögonblick! ;)
Just nu är jag i Stockholm. Igår sa mamma och pappa att vi skulle någonstans idag, men de sa inte vart. Så det skulle tydligen bli en överraskning eller nått. Idag har vi shoppat hela dan, det finns inget bättre än shopping i sthlm! I love it.
Om cirka 2 veckor ska vi flytta hem igen. Då ska jag börja uppdatera bloggen varje dag igen (har ju inte kunnat göra så nu eftersom vi inte har någon data i stugan). Då ska jag också göra om min blogg lite. Jag ska byta till en lite mer "fotoblogg". Lite mer bilder, lite mindre text. Eftersom det är foto som är mitt liv just nu :)
Töntigt är vad det låter, jag vet. Men så får det bli. Så när vi flyttar hem igen ska jag börja skissa på en helt ny stilmall. Och jag hoppas bara att jag inte tappat alla min läsare medans jag bott i stugan.
Jag sitter på datorn på hotellet och nu ska jag ut och ta lite kort i det vakra mörkret med lampor här i sthlm, bye!


Kommentarer
Postat av: HannaR

ÅÅh e du i sthlm!? var någonstans? vilket hotell??

Jag bor i sthlm (eller lite utanför men jag går i skolan inne i stan) Vad kul:D

2010-07-27 @ 01:31:31
URL: http://ihannaskamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0