frost

Idag var jag uppe tidigt för att jag har kollat vädret i dagar för att se om det skulle vara minus ute - frost. Något jag har längtat efter att få fotografera. Men så fort jag kommer ut så går solen i moln, och då är ju det inte alls lika vackert. Men jag tänkte att jag kan ta lite nu iaf, solen kommer nog tillbaka snart. Men det gjorde den inte. Så jag gick in så länge. Sen kommer den tillbaka, och jag skyndar mig ut, men så fort jag kommer utanför dörren går den i moln igen, och nu ser jag ett jätte moln över hela himlen. JAG BLIR SÅ ARG.
Jag får verkligen hoppas att jag får ett till tillfälle i vinter.
Aja, här är bilderna jag hann ta, inta alls lika bra som om det hade varit sol, men men.
klockan 3 ska jag till Karl och ska sova där tillsammans med lite andra tuffingar. Tar nog massa bilder, så uppdaterar i morrn, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är über duktig!

2010-11-06 @ 11:33:38
URL: http://emalexandersson.blogg.se/
Postat av: Henriksophie

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-05-09 @ 15:34:04
URL: http://henriksophie.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0