handboll!

Idag hade vi handbollsturnering i skolan. Våran klass tog detta på största allvar! Inte minst klädseln. Det är ju dubbelt så roligt att spela om man ser lite rolig ut oxå, right?
Okej, jag ska inte ljuga. Vi kom sist. Men jag tyckte vi var bäst iaf! Och våran outfit ägde ju. Inget snack om de.
Haha! Här är lite oserriösa bilder från dagen.
Vårat lag! Vi hade mottot "Happy losers".
Resten av bilderna är när vi spelar. De är inte alls bra. För jag har bara den blixten som är på kameran som inte är speciellt bra på långt håll. Och de va ganska mörkt i idrottshallen. Så jag fick höja kontrastet i ljuset massa för att det över huvud taget skulle synas nått. Så de är inte systembilder precis. Haha! Men aja, ni ser nog lite ;)
Jag såg verkligen hemsk ut på bilderna. Så jag var tvungen att ta bort ansiktet lite. Höhö, hoppas ni förlåter mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0