rolig grej

Thihihi, vill ni veta en lite rolig sak om mig ? Jag älskar att sova ! Asså jag tycker verkligen det är så sjukt skönt ! HAHA, men de är sant ! Jag tycker jätte mycket om kvällar. Då kan man tänka igenom det som hänt under dagen, och även om de har varit jobbiga grejer så känns de bra. För man ser fram emot att få sova. Drömma sig bort och leva en annanstans för en gångs skull. Jag älskar det!

Sen på morgonen känns allt jobbigt. Oftast ringer klockan för det är skola. Och man är fortfarande super trött. Kanske har man blivit väckt ur en dröm oxå och de hatar jag! Om man inte får veta hur det slutar ? Då får jag panik ..

HAHA, sen känner iaf jag mig helt borta. Man vet inte vilken dag de är eller vad som händer idag, oftast. Sen kommer man på de o då känns allt jätte jobbigt bara för att man är så trött och så tänker man negativt.

Så tummen upp för att sova helt enkelt!

I LOVE IT.

Nu ska jag rulla vidare till min säng!
Hahah, godnatt !

Kommentarer
Postat av: Libanjasmine

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-06-30 @ 14:40:09
URL: http://libanjasmine.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0