FOTOTÄVLING

Höhö, shit vad jag tjatar om detta. Det måste verkligen vara jätte jobbigt med alla mina ändringar. Men i morrn (tisdagen den 19) smäller det! Då kommer jag (runt fyra tiden) lägga upp alla deltagarnas bilder på bloggen i ett inlägg. Då är det fritt fram att rösta på den bilden man tycker är finast! Jag kollar IP adressen, så det går bara att rösta en gång från varje dator.
Röstningen avslutas fredagen den 22 kl. 00.00 på kvällen. Och på lördagen den 23 kommer jag skriva vem som vunnit.
Hans/ hennes blogg kommer jag då lägga upp i ett inlägg samt ha på "länkar" i en vecka.
Hoppas ni förstått! Annars får ni fråga, hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Hilda

jag visste inte att man skulle rösta, trodde du skulle välja ut en vinnare! så tänkte jag när jag blev med i tävlingen, men aja ;)

2010-10-18 @ 22:05:11
URL: http://hhildalindgren.blogg.se/
Postat av: Hilda

sv: haha jo visst kan jag de :P kommer inte lyckas så bra bara xxd

2010-10-18 @ 22:33:32
URL: http://hhildalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0