Fototävling

Jag vågar ta chansen (a)
Jag är med och tävlar om en canvastavla värde 2500 kr i en fototävling här. :)
Det skulle verkligen vara otroligt kul att vinna! För att fotografera är absolut mitt största intresse. Det är verkligen det roligaste som finns! :D Min bild kanske inte är en typisk höst bild, men jag tycker att det är det som gör den unik. Löv framför en solnedgång, tycker det är lite tufft på nått sätt. Dessutom tycker jag det skulle vara jätte kul att vinna tavlan ! Jag vet precis vilken bild jag skulle välja (a)

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Kul att du vill vara med och tävla :))

2010-10-06 @ 19:22:26
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag kollar lite på tv, funderar på om jag

kanske ska ta och göra något vettigt :P

Vad händer ikväll då?

2010-10-07 @ 09:27:05
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0