lypsyl..

Ni som känner mig vet hur otroligt beroende jag är av lypsyl. Jag måste ha det med mig jämt! Och jag använder det flera gånger i timmen. Jag har varit så beroende i typ 1 år. Det är as jobbigt!
Det började med att jag hade jätte torra läppar i början av vintern förra året. Så använde jag lypsyl. Sen när jag inte hade torra läppar längre så fortsatte jag iaf, i fall att liksom. Då blev det ju bara värre och värre eftersom jag använde de så ofta. Sen har jag använt det sen dess. Och jag har alltid torra läppar! Lipsyl är ju inte alls bra egentligen. Det blir bara värre.

Aja, det var ju intressant. Haha, till det jag egentligen skulle skriva då!
Jag har hittat nån slags smörj (eller ja, mamma hitta, mohaha) som hjälper ist! Så nu ska jag sluta! HAHA, känn på den ! :D
bild från google.


(..försöka iaf... )

Kommentarer
Postat av: Sofia :))

haha, jag använder det jämt också har alltid i fickan! xD

2010-11-01 @ 08:28:07
URL: http://www.sessieofc.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0