ny header och bakgrund

Ja, rubriken talar. Men jag är inte helt nöjd med headern. Men nu är jag hos rebecca, så jag ska fixa det sista när jag kommer hem. Jag och rebecca satt uppe till typ 2 och fixade med våra bloggar. Rebecca har gjort en ny :)

Jag har haft fullt upp i helgen kan man säga, så jag har inte bloggat. I fredags var våran klass på Kinnekulle. Kommer massa bilder på det när jag kommer hem. Sen sov jag, elin och albin hos oliver efter kinnekulle. Massa bilder från det kommer oxå. Sen igår åkte jag till rebecca och har sovit här inatt. Vi har haft det super gottans ! Massa bilder från det oxå, ska ni få se sen, höhö.



Jag älskar dej ! :)

Kommentarer
Postat av: Lydia

Varför är du inte nöjd med din header ?? :o

Den är ju jättefin!

2010-10-10 @ 18:04:42
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Lydia

sv: Alright!

Hur är det med dig ? :)

2010-10-10 @ 19:16:46
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0