shit oxå!

Igår var idol riktigt spännande! Jag gillar temat (90-tal). Bäst tyckte jag var Minnah och Jay. Tufft och berörande! Olle var oxå bra.
Sen när duellen kom, och det var klart att Daniel och Geir skulle duellera blev jag jätte delad. Jag gillar dom båda riktigt mycket!
Geir är super tuff, härlig och sjunger jätte bra! Men det coolaste av allt är ju att han är äldst i tävlingen någonsin? Att han har klarat sig så här lång tycker jag är super kul! Jag ville verkligen inte att han skulle åka ut!
Daniel är bara allmänt underbar. Han har en grymt cool röst som han kontrollerar som en gud. Sen är han ju bara uber söt oxå! Jag ville verkligen inte att han skulle åka ut!
Ni ni kan ju fatta om jag hade ett dilemma? Jag röstade 2 ggr på båda! Tyvärr så åkte ju Daniel ut, och jag tyckte det var jätte tråkigt! Jag tyckte verkligen han var en av de bästa, så jag blev riktigt ledsen!

OH VA TRÅKIGT

Sen är det super svårt att säga vem min favorit är. För nästan alla är så pass bra? Dom jag inte tycker lika mycket om är Andreas och Linnea. Dom får ju bra kritik av jurryn. Men dom faller inte mig i smaken!

Jay och Olle är nog ändå dom som imponerar mest på mig. Och jag måste nog hålla med Andreas Bagge. Jay blir snyggare för varje gång! Om han skulle bli lite mer vältränad och klippa sig så kanske jag skulle tycka att han var snygg. Chansen finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0