sista inlägget på ett tag !

I morgon langar jag datorn på lagning ! Självklart kommer jag blogga ändå, men inte alls lika mke. För då måste jag låna min kära systers data. Men det kommer bli så sjukt bra när jag får tillbaka min dator sen. För er som inte har fattat det så finns det två STORA fel på min dator:

1. Min dator startar om en gång i halvtimmen. Så sen kommer jag slippa nörda orden: brb och tbx. Och mina kompisar kommer sluta få panik på mig för min dator startas om när dom håller på med nått kul. Och jag slipper helt enkelt att avsluta saker jag håller på med hela tiden. Det är verkligen ett AS JOBBIGT problem !
2. Msn funkar inte ! Men hallå, tänker några av er nu. Hon är ju ändå inne. Jag använder ebuddy. Jag nöjde mej med det först. Men jag lovar - det har sina brister. Vad är meningen med att ha webcam och mick om man inte kan använda det? Man kan inte skicka bilder/musik (filer) och inte ha någon status. Jobbigt jobbigt !
(Förlåt för jag spammar text men jag måste ju passa på nu)
Aja, nu ska jag njuta och verkligen utnyttja den sista tiden av min data på ett tag, hejdå ! Vi ses när vi ses ! :)
Två bilder jag tog förut idag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, undrar hur du svagt markerar dina bilder med din blogg adress? är det någon hemsidan eller program man kan göra det med eller och vilken kamera använder du dig av?



(har tyvärr ingen blogg men skulle uppskatta svar till mitt E-postadress)

2010-10-21 @ 00:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0