Snusksak i mitt rum ?

Titta vad jag hitta i mitt rum när jag kom hem ! Super snusk. Men modig som jag är tog jag upp den med papper (höll på att svimma) och la den i min studio för att ta lite bilder. Den lilla rackarn ville ju inte vara still så det var svårt att få bra bilder och att få den att stanna, men två blev de iaf.
Sen har jag städat mitt rum idag med, och tungt nog så har jag slaktat min EMD-vägg. Glömde att ta ett "före kort", men det var massa EMD bilder, handdukar, affischer, svettband och massa konstigt, egentligen, från dom. Jag tycker ju fortfarande om dom. Men jag kände att det var dags ! Så här ser det ut nu iaf ! :)
Dålig bild jag vet. Men det är mina två väggar. En av bilderna fick va kvar (a)
Höhö, hörs i morrn !

Kommentarer
Postat av: Ninni :D

Heej :)

Jag hade oxå en massa EMD saker förut, men jag har börjat lyssna på annan musik... och nu så tkr jag att dom suger haha xD

Har en tröja med deras autografer om nån vill ha..? (a'

2010-09-29 @ 15:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0