biljetter sitter fint

Efter skola idag åt jag pizza med några från klassen, mums ! Sen var jag och hämta Thea, och nu sitter jag och lyssnar på riktigt bra musik !
Idag bokade mamma biljetter till idol finalen oxå ! Tyvärr fanns det inga platser längst fram. Mamma var inne en minut efter att dom släpptes, och dom var slut. Helt otroligt ! Men vi fick ändå riktigt bra platser ! Hon bokade hotell oxå, det var extra pris om om boka nu, så mamma boka en lyx-svit längst upp, med utiskt över hela stockholm ! Jag är verkligen sjukt glad just nu ! Jag älskar min mamma ♥ Jag och elin kommer skrika som grisar den helgen !
Det är oxå sesångstart för idol ikväll! INTE MISSA ! Jag kommer iaf inte missa ett avsnitt !

Kommentarer
Postat av: Gardveronica

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-02-21 @ 07:53:13
URL: http://gardveronica.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0