data lagning

Hejhej ! Idag hade vi orientering dag i skolan. Det gick as bra. Jag är faktiskt nöjd!
HÖHÖH, nej. Jag ska inte ljuga ! Det gick *bokstavligen* åt skogen. Jag och rebecca var verkligen helt borta ! Nästan alla kom in under en timme, vi var framme efter 2,5 timmar. Vi gick vilse helt enkelt. Vi hade verkligen ingen aning om vart vi var ! Det gick INTE bra.
Aja, efter skolan övade jag inför en konsert jag ska vara med på på söndag, och nu sitter jag här framför datorn.
Igår köpte jag två nya jackor. En vinter jacka (den stora rosa) och en höstjacka (skinnjackan med päls i). Det är härliga saker det!
Sen ska jag äntligen lämna in min dator på lagning, förhoppningsvis i morgon. Jag ser verkligen fram emot det! Min dator är jätte konstig. Den startar om sig själv en gång i halv timmen, och msn funkar inte. Jätte jobbigt. Men nu ska dom rensa allt som finns på min dator och installera Windows 7. Ska verkligen bli underbart !
Men det innebär oxå att jag kommer vara utan dator hela helgen och antagligen längre ändå. Men ska låna Julias någon dag och blogga.
Hejdå!
Kolla vilka söta bilder jag hittade på mig och rebecca i början av sjuan. Herregud vad ful jag är, höhö. Men jag bjuder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0