Liseberg 2010

Oh vilken rolig dag det var igår ! Utom att det regna halva dagen ? Aja, vi hade kul iaf! Men jag hann ta en del kort innan det börja regna så de kommer nu !
Tåg resan dit :D
Sen fick amanda tag i kameran... och ja. JAG BJUDER VERKLIGEN PÅ BILDERNA !
Sen var vi framme på liseberg !
Kolla vilken bodybuilder ... mums !
Jag fick syn på en riktigt snygg kille ...
spegelhuset ... ;)
Fullt koncentrerad på att sätta på korken på flakan...
Jag ber verkligen om ursäkt för hur jag ser ut på de sista bilderna. Men det regna as mycket !
Det blev visst lite många bilder. Hihi, detta har tagit hela morgonen !
Tack för dagen alla iaf ! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Juliia :D

Varför på mig? :O

Jag ser ju ut som ett ruckel ju på bilderna i spegelhuset...! Men jag har ju alltid sådan tur med foton XD

Jag blir helt enkelt aldrig bra...

2010-09-12 @ 14:50:33
URL: http://julia.engdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0