rebecca

Skolfoto idag ! Oh hreegud. Jag är alltid super taggad innan skolfoton, att få göra ett nytt försök att få bli fin. Och nästan alltid går man ledsen tillbaka, för att det blev skitfult. Jag kan inte säga att det var någon speciell skillnad i år. Men det blev iaf bättre än förra året.
Pizza det blev det till lunch iaf, mumsigt mumsigt ! Efter skolan hämta rebeccas mamma oss och vi åkte hem till henne. Nu sitter vi här och rebecca läser nya nummret av FRIDA högt för mig. Haha, hejdå !
Tog en massa andra kort på fotograferingen i skolan idag. Men nu har rebecca suttit och skrikigt "SISTA BILDEN !!" ett tag, så jag laddar upp dom när jag kommer hem i morogon :D
Tog en massa andra kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0