Dag 10 - Så tycker JAG en bra och intressant blogg är!

Dålig update, i know. Men jag var i skövde igår, och missade tåget så fick ta det sena. Dessutom behövde jag plugga sen! ;)

Jag vill bara säga att det här är absolut inte hur en blogg ska va, utan bara lite tips! Jag gillar ju bilder, hihi, det vet ni ju :D man behöver absolut inte ha en systemkamera, och absolut inte fota lika mycket som jag. Men en bild i varje inlägg iaf är ett tips. Det blir mycket roligare att läsa och kolla då!

Sen är ett tips att dela upp texten om du skriver mycket. Det blir lättare att läsa!
Sen försöker jag dra ner på smileysar, för det ser lite "oproffsigt" ut om man har massor! Jag använder det annars väldigt mycket, så ibland kan jag inte hålla mig :D

Va dej själv i bloggen! Det kommer du verkligen längst på! Försök också att inte skriva om dina privata problem i bloggen, det kan bli fel och tänk på att alla kan läsa det!


Så, då var alla "dagar" slut. Hoppas ni tyckte det var bra :D

Kommentarer
Postat av: Oskar Johansson

Älskar det smilet som du har!!

2011-04-29 @ 16:42:43
Postat av: Elin

Hejhej! grymt fin blogg du har, och jätte fin är du också! :)
Jag undrar, skulle du ha lust att ge lite råd till mig om att ändra min bloggdesign?
Jag har inte förstått detta med såhär "Koder".
Så skulle du kunna tipsa lite? :)
Tacksam för ett svar! :D
Ha det bra!

2012-11-08 @ 17:44:57
URL: http://elinharrysson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0