Dag 3 - Min perfekta kille

Jag har skrivit en lista på denna killen ^^ Haha, där står det väl vad alla tjejer drömmer om. Skit fin, biff, lång, världens snällaste osv. Men grejen är att egentigen behöver nästa inget av det stämma in. Bara han har "det". Ni vet "det", det som inte går att beskriva med ord. Det som vissa killar har, som gör att man faller för honom. Har han "det", och är snäll mot mig och bryr sig om mig och allt det så är det min perfekta kille!

"Det är utsidan som ger insidan en chans, men det är insidan som ger utisdan sin glans". Det stämmer väldigt bra tycker jag! Det är utsidan som ger killen en chans, men sen gör insidan utsidan. Har han "det" kommer jag tycka att han är vackrast och snyggast i hela världen!

Jag vill väldigt gärna ha en pojkvän, en som verkligen älskar mig, och som jag älskar! En som faktiskt bryr sig om mig! Men jag har inte bråttom, jag "letar" inte. När han dyker upp i mitt liv är jag där! Tills dess har jag kul!


Var ju i skövde idag, och shoppade med rebecca. Vi åkte tidigt för hon behövde hem sen. Jag köpte rätt storlek på min "one piece" och mina jeans. Så köpte jag ett halsband oxå! Självklart tog vi en sväng förbi donken med ♥
Älskar den! Så mysig!

Kommentarer
Postat av: Oskar Johansson

Jag vet i alla fall en tjej som har "Det"

Mysig bild med!!

2011-04-20 @ 21:37:10
Postat av: Alexandra

Härlig blogg!

Hur är det med dig? :)

2011-04-20 @ 23:57:12
URL: http://aleeexandrab.blogg.se/
Postat av: johanna-sofia

Hej!

Jag tänkte tipsa dig om att kolla in min bloggshop där jag säljer unika crystal bullet halsband, och även snart kommer att sälja andra smycken skapta för hand av främst naturprodukter.

Välkommen in!

Kram Johanna-Sofia

http://creativity.webblogg.se/

2011-04-21 @ 01:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0