Dag 6 - Vilket smink jag använder

Videobloggen kommer när alla "dagar" är slut, hoppas ni förlåter mig!


Jag använder oftast bara mascara. Jag tycker att naturligt är bäst! Jag är ändå väldigt noga med att mascaran sitter bra. Jag gillar inte klumpar! :D
Mascaran jag använder:
Men ibland använder jag mineral puder. Huden har ju sina perioder, och ibland behöver man dölja mer!
Då använder jag detta:
Ibland använder jag oxå ögonskugga (brun eller sotade färger), rouge, läppglans eller eyeliner :D Det är väldigt olika beroende på vad jag ska göra. Men för en vanlig skoldag är det oftast bara mascara jag använder :D

Kommentarer
Postat av: Oskar Johansson

"Naturligt är bäst" En bra kommentar tycker jag!! :)

2011-04-24 @ 20:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0