summer

Oh, vilken träningsvärk jag har! Sjukt ont i benen, haltar fram. Haha, inte skönt kan jag säga!

Igår blev det en skövde-dag/kväll med elin, rebecca och massa annat folk! Hade skitkul! Idag vakna jag med en elin bredvid mig, som drog nyss. Så nu har jag absolut ingenting att göra men det är ärligt talat skönt! Inga läxor och inga tider att passa, ska dra över till karl sen bara :)

Påsklov nu med förövrigt! Inte en dag försent, obeskrivligt skönt ! Är oxå väldigt glad för att jag vann armbandet jag tävlade om. Really really nice!
Look of today, älskar vädret!

Kommentarer
Postat av: simon

Tjut inte då :)

2011-04-16 @ 18:24:10
Postat av: jennifer

så snygg outfit!!!

är det din naturliga hårfärg? skit snygg!

2011-04-17 @ 12:32:16
URL: http://jenniferodders.devote.se
Postat av: jennifer

sv:

aha :D skitsnygg! är det slingor, eller ?

2011-04-17 @ 12:43:51
URL: http://jenniferodders.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0