livet är som en gummibåt, ibland går det hål på den och så skiter det sig

Så himla bra kväll det blev igår! Med tjejerna plus massa annat roligt folk! Sjukt lyckad kväll verkligen! :D

Idag har jag sovit länge, himla skönt. Sen har jag precis sett på Jeepers Creepers med Elisa och Julia, med lite varm choklad och onepiece mys. Sjukt bra film!

Nu ska jag ta det lugnt ett litet tag till, sen ska jag fixa mig för ännu en kväll på matfestivalen! :D
Nej men titta vilka som lånade min dator igår och passade på att ta lite bilder, julia och elisa ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

2011-08-27 @ 16:06:13
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0