sjunde augusti

Först och främst tack så jättemycket för alla frågor i FrågaMig! Super kul verkligen! Fortsätt fråga, självklart svarar jag på allt! :D

Idag skulle ju Stina kommit hit men hon blev sjuk, hoppas hon kryar på sig! Men jag fick iaf fota lite själv, och det ösregnar ute, så jag plockade upp ministudion och tog bilden ovan :)

Annars har jag inte gjort något idag, som sagt det ösregnar ute och blåser så man vill bara vara inne. I morrn dock ska jag till Liseberg med Linnea, Stina, Elin, Elisa och Amanda! Vi ska på Lotta På Liseberg igen och se Eric Saade (igen) och september! :D Ska bli himla roligt! Ni får hålla utkik i tv igen! ;)

Kommentarer
Postat av: AMANDAFOTO♥

hörlurarna, är dom från ullared?

köpte sånna på ullared men dom funkade inte till min xperia :o

man fick lov att hålla in en knapp för att basen skulle funka ;\

2011-08-09 @ 22:47:07
URL: http://amandaphoto.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0