answer

Jag antar att det är någon från min skolan :)

Vi hade lucia tåg idag i skolan, och jag svimmade! Det var vad som hände, haha :) Jag minns inte så mycket, jag skakade, kall svettades och kunde inte kontrollera ögonen. Dom bara var på väg ner typ, jätteläskigt! Så minns jag bara att jag tänkte "Men jag kan ju inte svimma här, när hela skolan kollar. Då tror dom att jag håller på att dö eller något, eller så kanske mitt hår börjar brinna". Haha, så jag försökte gå mot mittengången, sen minns jag inte mer och jag såg inget (ögonen hade ramlat ner, haha). Men jag har hört att jag vingla fram sen kom lärare och tog emot mig när jag ramla ihop. Sen vaknade jag upp och hade svårt att andas. Läskigt! Men nu vet ni i allafall :)

Kommentarer
Postat av: TOVA ♥

men usch! så läskigt! ♥

btw fin blogg! :)

2011-12-14 @ 16:14:58
URL: http://knasigast.blogg.se/
Postat av: jaoww

såg också när du rammlade, fast trodde inte att det va du först, haha, tror det blev syre brist för alla ljus , :) <3

2011-12-14 @ 18:24:12
Postat av: bea

stackare !! Hoppas att det känns bättre nu ! Förra året när vi hade luciatåg i skolan så svimmade först en, sen en till och sen en sista som ramlade och i fallet satte eld på någons strumpa, snacka om kaos !!

2011-12-14 @ 18:42:28
URL: http://beaasfoto.blogg.se/
Postat av: En tjej

2011-12-15 @ 17:38:27
Postat av: Isabel

Såg att det var något som var fel.

Du typ stod och gungade och och blicken var helt tom.

Läskigt :S

2011-12-15 @ 17:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0