Gästinlägg

Hej, det är jag som vann tävlingen hitta Stina.

Mitt namn är Sanda Zembo och jag föddes den 14 September 1996, jag bor i en liten stad som heter Tranås och trivs väl sådär här. På min fritid så är jag med mina vänner, bloggar på http://sandazembo.devote.se/,umgås med familjen eller vara ute och fota vilket jag gör ofta. Jag fotar med min Nikon D5000 18-55 objektiv, har önskat mig ett nytt i julkapp men tror inte att jag kommer att få det och då blir jag sur. Jag är en glad tjej och älskar nästan allt och alla, jag tänker positivt om allting och älskar choklad, helt random men choklad är så gott :D När jag umgås med mina vänner gör vi oftast lite knäppa saker, vi skämmer ut oss totalt och är inte rädda för det. Mina vänner ser mig också som en 'kurator', jag hjälper dom när dom behöver det och dom hjälper mig. Jag har bloggat i 4 år men har bytt bloggar för att jag inte har orkat eller har tyckt att bloggen inte är tillräckligt bra, men på denna blogg har jag stannat ett tag och kommer att fortsätta. På min blogg kan ni läsa om mitt liv och hur jag kämpar ut det varje dag, mode och massvis med bilder. Jag är också rätt busig av mig, men lat, VÄLDIGT lat. Nu har jag fått slut på vad jag ska skriva...
Kan ju skriva att jag fick diabetes när jag var 3 år, precis 2 veckor efter att min mormor hade gått bort. Ehm.. En del av min blogg handlar också om min mamma som gick bort 6 April 2011 i cancer och ja, det är väl allt ni behöver veta :)
Här får ni liter random bilder på mig, mammas gravsten, min familj 'Haris (bror) och pappa' Ler
Har ni några frågor kan ni nå mig på;
eller på bloggen i fråge lådan; http://sandazembo.devote.se/
God Jul på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0