WIHO!

Julaftons look:

Tröja, halsband - BikBok / earcuffs - Ur & Penn och Glitter / byxor - Cubus
Kolla in vad jag fick i julklapp! Canon Blixt 430EX II, den kamerablixt jag önskat mig. Så just nu är jag dödligt glad! :D

Förutom kamerablixten fick jag också:
En passande blixtbouncer (diffuser, gör ljuset lite mildare)
Presentkort på bio 300kr
Presentkort på Gina 500 kr
Snygga killar almanacka 2012
Vantar som fixar touchen på iPhone
Duschgrejer, body lotion, lite hemma spa grejer
Pengar
Boken Elsas Värld
Noblesse
Objektivmugg
En rolig penna
Smycken

Jag är sjukt nöjd! Har ni fått några bra grejer? :D

Fler bilder från idag får ni ikväll eller i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Manar

Så himla gulliig, hehe! ;)

God Jul.

2011-12-24 @ 22:12:57
URL: http://loovejustinbieber.blogg.se/
Postat av: neversurrender -

shit va nice blogg! as fin ju!

btw, vad har du för kamera? :)

tack på förhand, god jul på dig! <3

2011-12-24 @ 22:54:37
URL: http://neversurrender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0