resten av London!

Haha, äntligen! Det här är mitt längsta inlägg någonsin! Hoppas ni orkar kolla på allt, haha!
Senare på lördagen åkte vi till..
Hihi!
Sen åkte vi till Hard Rock Café, först till shoppen. Där hade de ett museum där artister har skänkt kläder, gitarrer och sånt. Sen käka vi på resturangen!
En gitarr tillhörande Bon Jovi!
Och en från Bob Dylan!
Madonnas korsett och gamla kredit kort :)
Flötig burgare!
Sen tog vi en båttur!
Tower Bridge!
Big Ben!
Söndagen:
Då blev det shopping!
Köpte:
Tröjor
Parfym
Byxor
Skor
Smycke
Ett midje skärp
Sen åkte vi till Madame Tussauds! För er som inte vet det så är det ett museum med vax dockor på kändisar. Otroligt likt! Tog en hel del kort, hihi.
Jag och Miley Cyrus.
Jag och Zac Efron.
Lady Gaga!
Jag och Robert Pattinson!
Jag, Orlando Bloom och Keira Knightly.
John Travolta!
Jag och Morgon Freeman!
Justin Timberlake!
Russell Brand!
Cheryl Cole!
Jag, David Beckham och Vicktoria Beckham!
Jag och Leonardo DiCaprio!
Jag och Johnny Depp!
Daniel Craig och jag!
Jag och Shrek!
Tiger Woods och jag!
Jag och Michael Jackson!
Jag och Robbie Williams!
Britney Spears och jag!
Jag och Beyonce!
Jag och Hitler! haha
Och slutligen jag och Barack Obama!
Sen åkte vi mot China Town.
Avslutar detta enorma inlägg med en bild jag tog på flygplatsen när vi kom tillbaka till Sverige..  Lite kul om ni hängde med om vad jag berättade i förra inlägget ;)

Kommentarer
Postat av: sophie

Intresserad av smycken? gå då in på min blogg säljer väldigt billiga:) välkommen in :)

2011-02-03 @ 03:24:56
URL: http://sjcsmycke.blogg.se/
Postat av: Emma H.

hehe man kunde se hur dina ögon tindrade då du stod vid Robert Pattinson ;)



Då jag var i London bodde jag bara 1 ½ kvarter från Big Ben ;) Det var coolt. Så från min balkong kunde jag se halva London eye ^^

2011-02-09 @ 14:15:50
URL: http://akrelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0