I was born to tell you I love you

Jag brukar inte orka skriva långa texter, men nu kommer en, till en person som verkligen förtjänar den.


Ibland undrar jag hur man ska göra för att kunna beskriva hur mycket en person betyder för en, hur mycket man älskar en person, hur mycket man skulle göra för den personen och hur man inte skulle kunna klara sig utan en person.  Jag undrar hur man ska göra för att få den att förstå det. Beskriva hur mycket man vill vara med en person och hur mycket man längtar efter att förevigt kunna ligga och skratta åt allt galet man gjort.

Jag vill kunna bevisa för dig att du faktiskt är den som betyder mest. Den jag älskar, litar på och den jag alltid skrattar med. Vad ska man göra för att beskriva hur mycket en bästa vän betyder för en? Hur ska man kunna berätta för alla hur mycket den betyder för en. Få personen att förstå hur otroligt mycket den har hjälpt en. Ett svar man aldrig kommer få, men jag kommer fortsätta undra.

Jag älskar dej, är för mig den starkaste meningen i världen. Och jag missbrukar aldrig det ordet. Jag säger det bara när jag verkligen menar det.

Jag älskar dej, Rebecca Jansson

Kommentarer
Postat av: Chleo

gud vad fint :')

2011-01-10 @ 00:56:01
URL: http://chleopatra.blogg.se/
Postat av: mimmi

riktigt fin bild ! :)

2011-01-10 @ 12:51:21
URL: http://enballerina.beldo.se
Postat av: amanda

Vilken härlig bild!

2011-01-14 @ 00:30:24
URL: http://nattstad.se/aamandagrahn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0