a new day

Jag är ett riktigt svin som inte bloggade igår, hehe. Nej men jag hade inte tid, eller jag ska inte ljuga, det hade jag faktiskt, haha. Men jag hade inget att blogga om - HAHA, eller jo det hade jag faktiskt oxå! HAHA.

Till sanningen då: Jag hade inga nya BILDER att lägga upp, så därför sket jag it, hehe. Det har jag egentligen inte idag heller, så ni får nöja er med några cam bilder på mig!

Jag sov hos rebecca i förrgår, så va hos henne hela dan igår, kom hem på kvällen. Vi hade det super kul som vanligt!

Idag ska jag på en underbar gudtjänst med konfan. Sen ska jag till Stina ikväll med resten av konfa gänget, blir en del bilder där antar jag!
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: emma

va söt ! :)

haft en bra dag ?

2011-01-06 @ 15:11:00
URL: http://emmaaa.se
Postat av: Oskar Johansson

Dröm tjejen!!! ;)

2011-04-24 @ 23:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0