the last day in freedom

Tjo fräs!
Idag är det sista dagen på jullovet! JAG BLIR SÅ LEDSEN. Att återvända till skolan känns totalt döden. Hur långt är det kvar till sommarlovet tro?

Aja, det händer mycket roligt för mig i vår iaf:
London
Sälen
High School Musical musikal i skövde med elin
Becca
Ska hälsa på en gammal vän!
Konfa grejs

Ser jag fram emot! Så jag ska nog ta mig igenom skolan - det måste jag.

Idag ska ska till skövde med elin för att shoppa lite, vill ha lite nya kläder och så ska jag köpa en födelsedagspresent till min kära vän.
Haha, det är tur för er att jag kan bjuda på mig själv!
See ya!


Kommentarer
Postat av: Felicia Stenberg ffs!

matilda din jävla fåntratt, jag är helt jävla galen i din blogg mupp :o

serri,, du är typ grym ?!

hahaha, i love ju :( din blogg är beeest.

Serrri, jag darrar. nej okej, inte så överdrivet.

Haha, känns som det va ett helt meningslöst inlägg, men men..

i lööve diig and din blöögg !



KYSS!

2011-01-10 @ 18:59:01
URL: http://feliciahstenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, GUD vad vacker du är !



kolla gärna in min blogg, den handlar om hur det är att leva med anorexia, kläder &foto

2011-01-13 @ 19:53:19
Postat av: sabina

jätte fin blogg!, det skulle vara trevligt om du kollade in på min blogg och kommenterade nån kommentar:)



men har det så bra!=D

2011-02-01 @ 18:35:58
URL: http://leeshstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0