HEMMA

Nu är jag hemma igen! Jag och familjen gjorde som sagt en spontan resa lite hit och dit. Vi började med att åka till Öland, sen sov vi i Karlshamn (där jag förresten sprang slalom barfota i min orange onepiece mellan flaggstängerna mellan hotellet och statoil, fick 20 kr av mamma, hahahhaha!)

Sen fortstatte vi mot Kivik sen mot Ystad, Smygehuk, Malmö, Helsingborg, där vi sov. Sen åkte vi förbi Ullared idag också på vägen hem :D Jag har faktiskt haft det riktigt bra! Haha, jag älskar skåne! Skånska är utan tvekan den charmigaste dialekten som finns! Dock förstår jag knappt vad de säger men det är ju en annan sak ;)
Många timmar har tillbringats i bilen, tur att det finns musik!
Jag har handlat väldigt mycket med! Två tröjor, ett linne, nytt awesome iPhone skal, toffsar, hårnålar, bh, bobby's hårspray och mousse, solbrillor, armband, hörlurar, ansiktsmask, grymmaste USA kudden och världens skönaste USA filt! :D (Jag älskar verkligen USA! Ska åka dit en dag!)

I morrn ska jag sitta hela dagen och fixa med alla 1000 bilder och välja de bästa och visa er! :D

Kommentarer
Postat av: EMMA:)

hej ja undrade vilken sida du bloggar på tex, blogg.se, devote? kram emma :) ( svara gärna i bloggen ja läser aldrig mina mail) ;)

2011-07-22 @ 02:15:26
Postat av: malin

fin du är! grymt snygg är bloggen med! :)

2011-07-22 @ 09:21:33
URL: http://nalmi.blogg.se/
Postat av: Marie

Giilade VERKLIGEN din shopping! :D Love USA inspirerat!

2011-07-22 @ 16:10:56
URL: http://hemmahosmarie.blogg.se/
Postat av: Anna

Vart har du köpt filten och kudden, letar sånna 24/7!! :P

2012-02-25 @ 15:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0