moments ago

Hej! Nu ska ni få en förklaring till varför jag inte har bloggat på ca en vecka - jag har bott i stugan! Har haft det så himla mysigt! Har varit skönt med en break från bloggen. Har dock tagit massor med bilder som kommer att komma upp! Men just nu är jag bara hemma en snabbis :)

I morrn ska jag och min kära nallebjörn rebecca jansson åka ut och tälta på en ö....sjukt läskigt, men jag ska ta massa bilder! :D

Annars lever jag så ni vet och jag har det toppen! Hoppas att eran sommar också är lika bra :D Kommer hem på fredag!

Kommentarer
Postat av: jennifer

så fin bild!!

2011-08-02 @ 20:47:51
URL: http://jenniferodders.devote.se
Postat av: Julle

Nu får du nog börja uppdatera lite oftare Tilda! :D du är awesome och har grymmaste bloggen! :)

2011-08-03 @ 00:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0