Rebecca gästbloggar !

Tjaa nu jäklar! Matilda sa att jag fick skriva VAD jag ville...
He..He... INTE bra att säga så till mej !

Nee men jag ska vara snäll :)
Jag tänkte jag kunde presentera mej själv som Matildas bästaste babe!
Ja men som sagt jag heter Rebecca Jansson och är en helt onormal 15 årig tjej,
min bästaste är Matilda ♥ 
Jag och Matilda är två heelt olika personer.. NÄSTAN!
Hon är väl mycke mer "tjejigare" än vad jag är, mode inriktad osv.. osv..
Medans jag går på ett helt annat mode än vad hon gör, hmm..
Man kan säga lite mer "killigare" stil, liten tjej på 3 äpplen hög med "hiphop" stil kallas Becca. 
Kan det bli grymmare eller ? :D

Jag gillar att fotografera med min sexiga systemkamera, glida runt på min longboard,
ta hand om min häst, skissa, dansa (hiphop/street), köra runt på moppen, lyssna på musik..
Och umgås med mina homies, och Matildis pildis !
Hihi jaa det va det var lite om mej och medans jag ändå håller på kan
jag göra lite reklam för mej själv !
Jag har ju självklart en blogg, massa bilder, massa tips!
Checka min blogg HÄR




old bild på mej och tilda ♥


http://rrunningfree.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0