Ulrik Munther

Gårdagen var otroligt lyckad! Rätt så direkt när jag och elin kom till liseberg så insåg vi att ville vi ha bra platser till Lotta På Liseberg så fick vi köa länge. Så det blev få åk och resten av dagen spenderades i kö. Men det var helt okej, träffade goa människor och fick jättebra platser! Kul att många såg mig i tv :D

Och Ulrik Munther, som vi var där för att se, vilken kille säger jag bara. Började nästan gråta när han uppträde. Han sjunger verkligen otroligt bra, och det är helt otroligt att han har skrivit sina låtar själv, de är grymma verkligen! Och han är så sjukt charmig och fin, jag blev verkligen helt såld på honom.
Martin Rolinski var också där, riktigt duktig han med!

Jag säger bara Ulrik Munther, honom kommer vi höra mer av!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Är du med i videon över ? :)

2011-07-29 @ 21:38:39
URL: http://jonnaperson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0